1 Haziran 2009 Pazartesi

1 Haziran Çoluk Çombalak, Tosun Toparlak Günü



1 Haziran burada resmi tatil, "Çocuk Günü" olarak kutlanıyor. Aslında "Anne ve Çocuk Günü" imiş ama 8 Mart "Kadınlar Günü" olunca 1 Haziran sadece çocuklara vakfedilmiş.

Gün resmen, katiyetle çocukların. Biz bütün gün evde miskinlenip ancak akşam dışarı çıkmamıza rağmen yollar hala çocuk kaynıyordu. Çocuğunu kapan dışarı çıkmış, her yer boy boy, renk renk çocuk... Her yer balon, her çocuğun elinde de balon, kendileri zaten balon gibi, koşturup duruyorlar :)).



Şehrin ana arteri Barış Bulvarı' nda bir yerde, metrekareye beş tane filan turuncu balonlu çocuk düşüyordu. Buralarda bir yerde eğlence mi var derken Sirk' in olduğu caddeye bir döndük ki minyatür bir lunapark kurulmuş. Şu bineni havaya fırlatan adını bilmediğim mekanizmadan mı istersin, mini bir oyun treni mi...





Bugün şehirde farklı bir hava vardı, ben bile kendimi daha iyi hissettim :)). Her yer özel giydirilmiş, hoplayan zıplayan çocuk... Bu şehirde çocukların güzelliği, karşısındakini her an dövebilirmiş gibi duran büyüklerin tavrıyla kıyas kabul etmiyor :).



Bu kızlar da elele tutuşmuş dönüyorlardı, şifon elbiseleri ve kurdeleleri ile. Ben fotoğraf makinesini çıkardım da ayarladım diyene kadar dönüşün uygun açısını kaçırdım. Olsun, en azından anneleri bana gülümsedi. Her gün çocuk günü olsun, büyükler de gülümsesin :)).

  • Bugün özlenen: Tatil günlerinde (gerçi bencileyin saksı sepetlere her gün tatil :) sinema, tiyatro vs. ye gitmek, gidebilmek, bir iki market ve üç beş restorandan başka gidilecek mekan olması
  • Bugün izlenen: Benny & Joon. Akıl hastası kız kardeşiyle beraber yaşayan oto tamircisinin hayatından bir kesit, kesmece :). İki kardeşin hayatı, çatlak Johnny Depp' in ortaya çıkmasıyla iyi yönde değişir. Sakin, iddiasız bir film. Filmden çıkan birkaç anafikir var: Johnny Depp uç rolleri çok iyi taşıyor, nehir kenarında yaşamak pek güzel ve kadınlarda kaş alımı hayati önem arz ediyor (filmde bkz.Julianne Moore).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder